Alemanya o Turquia el 2015???

> Fòrums > Cafe almancax > Alemanya o Turquia el 2015???

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    egelixnumx
    Participant

    Els amics discutien constantment sobre el tema, però sé que creieu que vull actualitzar la zona horària que vivim a Alemanya o viure el meu sostre a Turquia més avantatjós. Només vull que siguis honest amb tu mateix i que responguis d’aquesta manera. Si realment reflectim la situació en què ens trobem, potser destruirem alguns prejudicis. Hi ha molta gent al fòrum, la seva alegria pel procés de visat i la seva decepció després d’obtenir un visat.
    Els que viuen a Alemanya i diuen que són infeliços, realment no???
    O els que tenen tantes ganes d'anar a Alemanya i veure allí la salvació no???

    1963
    Participant

    Hola, has obert un bon tema. Per descomptat, hi ha pros i contres per ambdues parts. Per descomptat, els pros i els contres varien d'una persona a una altra al meu voltant Ara, si no tens una professió amb un diploma a Turquia o si no tens una professió vàlida aquí, el salari que rebràs aquí és més o menys segur, si no ho fas tenir una feina, com se sap, en molts sectors a Turquia, la prioritat no és tenir un diploma, sinó conèixer la feina Aquí, la prioritat és el contrari, busquen un diploma i després la competència en la professió. Si no tens un diploma, sigues tan hàbil com vulguis, no és important en la teva feina. Tinc un amic que vaig conèixer al curs, treballava al negoci de la fabricació de sabates a Turquia, el seu sou era bo abans. va venir aquí, no va fer cap investigació. Quan li vaig preguntar per què no va fer cap recerca, em va dir: "Puc treballar allà en aquesta feina? Ara no hi ha possibilitats de fer la meva feina". , "Per què no vas fer cap investigació?" Va dir: "Sí, també he sentit molt aquesta situació. La gent descriu aquest lloc tan bé que sembla que no hi ha cap cosa com a feina i un sou molt bo Per descomptat, no és només per a aquells que estan a l'atur o no tenen un diploma, és clar, encara que sigui una professió vàlida, hi ha dificultats la teva vida des de zero El meu consell als nous amics que vindran aquí és que si tens una bona feina i un bon sou a Turquia, i si el teu cònjuge aquí no té una feina molt bona o no treballa aquí, no molestis. la teva vida social aquí és molt menys en comparació amb Turquia, així que t'espera una vida monòtona, la majoria de les feines que treballaràs aquí seran a través d'empreses de subcontractació, la qual cosa tampoc és molt alta , hi haurà moltes deduccions en el sou que percebes, això depèn dels teus ingressos, en funció de la situació laboral dels teus cònjuges tindran vacances de cap de setmana, vacances anuals, més menjar i begudes que a Turquia. Els preus dels cotxes són més assequibles que a Turquia electrònica. Si hagués de resumir el que vaig escriure, Alemanya o Turquia, és clar que hi ha factors que els determinen, aquests varien de persona a persona, cadascú valorarà la seva pròpia situació, al cap i a la fi, vaig escriure el que vaig observar. 
    De fet, ho vaig pensar abans d’escriure’l o no, perquè no importa per als que vindran aquí perquè molta gent se sent com als núvols abans de venir aquí. Digueu-los el que voleu. pregunteu a passar tabiikii farà la publicació, de manera que qualsevol cosa dels vostres somnis aquí la vostra petició Vaig embolicar els futurs amics que no vagin per l'escrutini del món dels somnis després del seu col·lapse diràs, per què hi vas anar ozaman? Si dius que lamentes tenir una professió vàlida aquí, al cap i a la fi, vam escollir una manera, em faria mal si ens penedís. Ho he de resoldre.
    No volia ser indiferent amb el tema dels amics, tot i que no sabia que la meva escriptura no era important, però és una feina que sabran tan bon punt vullgui escriure, he complert el meu deure humanitari, em sap greu si tinc un error en escriure sense saber-ho.

    egelixnumx
    Participant

    Has escrit molt bé. Saps on estan els meus pensaments, tinc familiars molt propers als dos països. Però per alguna raó, tothom admira la vida dels altres. Un d'ells diu que tens la torre de la Donzella i el mar, l'altre diu que tens moltes vacances on la benzina és barata i els cotxes són barats. Quan comparem dos països, hem de centrar-nos realment en el paisatge natural o el cotxe de vacances? Quan vam parlar d'aquest tema amb el meu cosí, va dir que li agradaria viure a Alemanya. El meu fill creixerà amb almenys tres idiomes. Les aportacions de l'Estat en la cria d'un fill són molt millors i avantatjoses, per descomptat, s'afegeixen altres qüestions al final, vacances llargues, cotxes barats, gasolina barata. el nen necessita anar a la universitat per créixer multilingüe. Ell va dir: "Ho vull". Vaig estar d'acord i vaig dir: tens raó. El germà d'aquell cosí viu a Alemanya. Oda va dir que el seu amor per Istanbul, el mar i els problemes de la ciutadania de segona classe que va viure allà van fer la vida mai fàcil i que el so del tambor era agradable des de lluny. Vaig estar d'acord amb ell i li vaig dir: tens raó. Llavors hi va haver un petit incident entre nosaltres, el meu cosí de TR em va dir per què tenia raó de la següent manera: va comprar un vehicle BMW 22 per 30 mil TL. El seu germà va comprar el mateix vehicle a Alemanya, un model del 5.20, per 1998 €. "Ara diga'm que m'ha comprat el mateix cotxe i jo l'omple amb 2000 TL, m'omple el dipòsit de GLP amb 1.600 €. No sabia què dir, tots dos estaven preocupats i descontents. Un d'ells vol viure la vida més fàcil, l'altre enyora la seva pàtria, enyora la seva família i pensa que està exclòs del país on viu. Tots dos pensen que l'economia del país on viuen és dolenta i estan descontents. Quin és realment infeliç??? Quina té raó???

    reyyan a
    Participant

    Hola, has obert un bon tema. Per descomptat, hi ha pros i contres, per descomptat, els pros i els contres varien de persona a persona dels que m'envolten ara, si no tens una professió amb diploma a Turquia o si no tens una professió vàlida aquí, el sou que rebràs aquí és més o menys segur, si ets no tenen feina, com se sap, en molts sectors a Turquia, la prioritat no és tenir un diploma, sinó conèixer la feina. Aquí, la prioritat és tenir un diploma, després busquen la competència en la professió . Si no tens un diploma, sigues tan hàbil com vulguis, no és important en el teu treball salari abans de venir aquí. No va fer cap investigació. Quan li vaig preguntar per què no va fer cap recerca, va dir: "Puc treballar allà en aquesta feina? Ara no hi ha possibilitats de fer la meva feina". va dir: "Per què no vas fer cap investigació?" Va dir: "Sí, també he escoltat molt aquesta situació. La gent descriu aquest lloc tan bé que sembla que no hi ha res a tot arreu". una feina i un sou molt bo Per descomptat, no és només per a aquells que estan a l'atur o no tenen diploma, per descomptat, encara que sigui una professió vàlida, hi ha dificultats Comenceu la vostra vida des de zero El meu consell als nous amics que vindran aquí és que si teniu una bona feina i un bon sou a Turquia, i si el vostre cònjuge aquí no té una feina molt bona o no treballa aquí. digues que no molestis la teva rutina aquí és molt menys en comparació amb Turquia, així que t'espera una vida monòtona, la majoria de les feines que treballaràs aquí seran a través d'empreses de subcontractació, la qual cosa no és bo també són molt alts i hi haurà moltes deduccions en el sou que rebeu, això depèn dels vostres ingressos i de la situació laboral dels vostres cònjuges electrònica Turquia També hi ha una cosa: si hi treballen dues persones professionals, guanyaran millors ingressos que Turquia a persona, cadascú avaluarà la seva pròpia situació, després de tot, vaig escriure el que vaig observar. 
    De fet, ho vaig pensar abans d’escriure’l o no, perquè no importa per als que vindran aquí perquè molta gent se sent com als núvols abans de venir aquí. Digueu-los el que voleu. pregunteu a passar tabiikii farà la publicació, de manera que qualsevol cosa dels vostres somnis aquí la vostra petició Vaig embolicar els futurs amics que no vagin per l'escrutini del món dels somnis després del seu col·lapse diràs, per què hi vas anar ozaman? Si dius que lamentes tenir una professió vàlida aquí, al cap i a la fi, vam escollir una manera, em faria mal si ens penedís. Ho he de resoldre.
    No volia ser indiferent amb el tema dels amics, tot i que no sabia que la meva escriptura no era important, però és una feina que sabran tan bon punt vullgui escriure, he complert el meu deure humanitari, em sap greu si tinc un error en escriure sense saber-ho.

    He escrit reiteradament comentaris sobre aquest tema iguals a la vostra opinió. el que heu escrit literalment. Estic amb vosaltres en aquest tema
    Tinc la mateixa opinió. Ben resumit.

    1963
    Participant

    He escrit reiteradament comentaris sobre aquest tema iguals a la vostra opinió. el que heu escrit literalment. Estic amb vosaltres en aquest tema
    Tinc la mateixa opinió. Ben resumit.

    gràcies pels teus pensaments

    tugce_doerj és
    Participant

    Per descomptat, la situació canvia segons les expectatives i el nivell de vida de les persones. Si teniu prou alemany per exercir una professió vàlida a Alemanya, és clar que Alemanya és millor. els impostos són alts a Alemanya, però els estàndards també són alts. Viure a Alemanya és fàcil i còmode sempre que hi hagi idiomes i feina.

    la Sawr
    Participant

    el final del gall dindi,
    Encara tinc gana d'esdeveniments de llauna a Turquia,
    Aquí tot és diners, l’Estat fomenta oficialment la mandra quan no treballa,
    Aquí no hi ha cap avantatge,
    Tot i que marit i dona treballen, els diners màxims que obtingueu no superen els 2500, ja passen als 1500. els impostos són massa alts,
    impost sobre tot
    van connectar la gent amb el robot, ja se sap, el robot en forma de vaca, munyen el bızt bızt de tots els costats allà on vagis,

    omerr34
    Participant

    Per descomptat, la situació canvia segons les expectatives i el nivell de vida de les persones. Per descomptat, Alemanya és millor si teniu prou alemany per exercir una professió a Alemanya. els impostos són elevats a Alemanya, però les normes també són elevades. Viure a Alemanya és fàcil i còmode sempre que hi hagi idiomes i feina.

    Va resumir l'esdeveniment a Alemanya, una vida fàcil i agradable per qualsevol tipus de gall d'indi.

    lambdawinner829
    Participant

    Escollir entre Alemanya i Turquia és una decisió personal basada en diferents factors. Cada país té els seus propis avantatges i oportunitats. Les experiències i opinions de les persones varien, per la qual cosa és important mantenir la ment oberta. L'important és trobar un lloc on et sentis feliç i satisfet.

Es mostren 8 respostes de l'1 al 8 (8 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.