Problema de consulta creuada 2020

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Arslanmet a
    Participant

    Hola amics, vaig sol·licitar el visat a Istanbul al febrer, però van dir a la meva dona que la pregunta es faria una segona vegada per la seva edat, ens vam casar amb la meva dona amb amor, però el consolat no s'ho vol creure. farem? Què passa si dic alguna cosa malament a causa de l'entusiasme i no s'aprova? Poden ajudar els meus amics que tenen problemes amb això? Si poden intercanviar informació. Què he de fer si es rebutja? Quin serà el següent? procés???

    Arslanmet a
    Participant

    Hola amics, vaig sol·licitar el visat a Istanbul al febrer, però van dir a la meva dona que la pregunta es faria una segona vegada per la seva edat, ens vam casar amb la meva dona amb amor, però el consolat no s'ho vol creure. farem? Què passa si dic alguna cosa malament a causa de l'entusiasme i no s'aprova? Poden ajudar els meus amics que tenen problemes amb això? Si poden intercanviar informació. Què he de fer si es rebutja? Quin serà el següent? procés???

    Amics, algú que hagi viscut aquesta situació si us plau ajuda?

    blau revolt
    Participant

    Bé, els que són interrogats generalment són aquells que tenen una gran diferència d'edat entre ells. Vull dir, les teves possibilitats són de cinquanta-cinquanta. La taxa d'acceptació de la contrainterroga és al voltant del 20 per cent. Després, solen ser acceptats amb un advocat. Aquesta és la teva feina al final. Per descomptat, no és el nostre lloc per qüestionar.. però les autoritats aprovadores no escolten realment la història de "Estic enamorat d'un home o una dona molts anys més gran que tu". Et miren com un caçador després d'obtenir un visat alemany. De fet, els alemanys ho fan molt a les xarxes socials.

Es mostren 2 respostes de l'1 al 2 (2 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.