Residència de 3 anys en lloc de cancel·lació d'1 any

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Ohne ideal
    Participant

    T'ho he dit abans. Després de viure 6 anys amb la meva dona a Alemanya, vaig marxar de casa. Vaig allargar la sessió amb la meva dona 12 dies abans de sortir de casa, tot i que tenien tot el que volien de mi, em van donar 3 anys de residència. Vaig marxar de casa, la meva dona va escriure una carta a l'oficina d'estrangeria, va escriure que em vaig casar per Alemanya... De totes maneres, no em donaven la targeta de residència, estaven fent recerca. Vaig anar a l'advocat 10 dies abans de l'expiració del fiktionsbescheinugun que em van donar, l'advocat va dir que se'n faria càrrec per 1.500 euros. Vaig començar a esperar amb coratge fins l'últim dia. En els últims 2 dies, em van donar un termini i em van tornar a demanar una foto. De seguida vaig entendre que s'anul·lava la sessió de 3 anys i ara donaran una nova sessió independent del cònjuge. Va ser així, vaig tenir una sessió independent d'1 any.
    La meva pregunta és, es prorrogarà 1 any més al final d'aquest 1 any? Quan ho aconseguiré indefinidament? O puc obtenir la nacionalitat alemanya?

    El vas guardar durant 1 any germà, espero que algun dia seré lliure com tu. No hi ha dia que no sigui amenaçat o insultat.

    Nesibe de
    Participant

    Crec que t'has trobat amb un oficial molest, per això. En cas contrari, com a resultat de les seves accions ridícules, us treuen alguna cosa que us mereixeu i la substitueixen per una altra. Estrany…

Es mostren 2 respostes de l'1 al 2 (2 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.