Maneres d'entendre Akkusativ i Dativ...

> Fòrums > Curs alemany i Banc de coneixement > Maneres d'entendre Akkusativ i Dativ...

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    exaltat
    Participant
    El que he preparat no és una cita...
    Ho vaig preparar tot jo mateix...
    Si m'equivoco, m'agradaria que els meus amics o el nostre professor em corregin...
    El meu objectiu és ser d'ajuda als amics que no ho saben...

    ::) dins teu Que deu et beneeixi Només dient::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    Participant

    Déu us beneeixi exaltat ;)

    Estic segur que aquesta informació serà de gran ajuda per a les persones que estiguin confoses sobre això. Fins i tot he enviat l'enllaç de la pàgina al meu 1 amic. ;)

    exaltat
    Participant

    Amiin Timur, yardimci olabildiysem ne mutlu.. ::)

    fbsahin
    Participant

    eyvallah cok saolasın…

    memòries63
    Participant

    :)selam yücel arkadasim cok güzel anlatmissin cok tesekkürler 😮 :o.yalniz bir sey soracagim yardimci olursan cok sevinirim.su adatlar cümlede herzaman yeri nersidir yani fiilden sonra mi yoksa öncemi yer aliyor?yani über,nach,auf,an,von bunlari  (denken)kelimesiyle cümlede nasil kullanacagim.veya (schreiben) iste nasil kullanacagimi  ???anlayamadim simdididen tesekküler. :)

    exaltat
    Participant

    :)selam yücel arkadasim cok güzel anlatmissin cok tesekkürler 😮 :o.yalniz bir sey soracagim yardimci olursan cok sevinirim.su adatlar cümlede herzaman yeri nersidir yani fiilden sonra mi yoksa öncemi yer aliyor?yani über,nach,auf,an,von bunlari  (denken)kelimesiyle cümlede nasil kullanacagim.veya (schreiben) iste nasil kullanacagimi  ???anlayamadim simdididen tesekküler. :)

    as memoli amic,

    Els he donat en forma de taules abans, no sé, heu mirat?
    Aradigin bu konu icinde var…(cikan tablodaki
    2. $ IC)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    selimistan
    Participant

    Que Déu us beneeixi, un tema que tothom té dificultats per entendre

    exaltat
    Participant

    Que Déu us beneeixi, un tema que tothom té dificultats per entendre

    Amin, Cem-i Cümlemizden…

    nahur
    Participant

    valla sunu soyleyeyim ben isvicrede kac yildir okula gidiyorum anlatigin gibisini gormedim allah senden razi olsun ve eline beynine saglik cok sagol

    Achten Sie
    Participant

    sevgili yücek kardeşim yeni başlayanlar için biraz zor olmuş bu belki ama gerçi herkesin zorlandığı bir konu almanlar bile kendi gramerlerini anlamakta güçlük çekiyorlar herneyse yinede eline sağlık allah razı olsun……

    exaltat
    Participant

    sevgili yücek kardeşim yeni başlayanlar için biraz zor olmuş bu belki ama gerçi herkesin zorlandığı bir konu almanlar bile kendi gramerlerini anlamakta güçlük çekiyorlar herneyse yinede eline sağlık Allah razı olsun……

    evet biraz öyle oldu galiba… o zaman A2 diyelim

    abans de
    Participant

    gràcies

    Kaşüstü
    Participant

    Vaig trigar hores a preparar-lo, sé que en vaig preparar un de similar.
    Només una persona bona i útil pot fer-ho de manera casual.
    Que deu et beneeixi.

    exaltat
    Participant

    Vaig trigar hores a preparar-lo, sé que en vaig preparar un de similar.
    Només una persona bona i útil pot fer-ho de manera casual.
    Que deu et beneeixi.

    evet biraz zamanimi aldi,  ama amacim birseyleri paylasmak… :D :)

    amor i déu
    Participant

    hola amic yucel, gràcies, heu preparat alguna cosa agradable, però aquí hi ha alguna cosa malament, habitació DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE

    amor i déu
    Participant

    NOT DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DIE HILFE (DER TOURIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DIE HILFE)

Es mostren 15 respostes de l'1 al 15 (48 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.