Nous jocs de paraules alemanys d'almancax

> Fòrums > Notícies i anuncis sobre productes i serveis d'Almancax > Nous jocs de paraules alemanys d'almancax

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    MuhaяяeM
    Participant

    Hola,
    La direcció d'Almancax està orgullosa de presentar 5 jocs de paraules en alemany diferents preparats pel desenvolupador Java Murat İNAN.

    Tot i que us divertireu amb aquests jocs, millorareu el teclat i l’alemany.

    Presentem els nostres jocs ara, només cal que feu clic al nom del joc (títol) per jugar.

    1-) Joc Anagrama
    En aquest joc, guanyeu o perdeu punts endevinant l’ortografia correcta de les paraules donades barrejant lletres. Apreneu paraules gravant-les a la vostra ment. Resol puzles i amplia el teu vocabulari.
    Minimitzareu els errors tipogràfics amb aquest joc.

    2-) Joc de paraules de futbol
    En aquest joc, se us demana que endevineu el significat de la paraula al mig del camp. Heu de llançar la paraula al castell correcte amb les tecles de fletxa. Si la vostra suposició és correcta, guanyeu punts, si és incorrecte, perdeu punts. Cerqueu el gol adequat i no marqueu el vostre propi gol.

    3-) El joc de les paraules caminants
    Bu oyunda ekranda aynı anda yürüyen pek çok kelime göreceksiniz. Siz sürekli en öndeki kelimeyi yazmalısınız. Her doğru harf için puan kazanacak, her yanlış harf içinse puan kaybedeceksiniz. Kelimelerden en az biri ekranın sol duvarına çarpınca seans bitecektir. Yeni seanslar için ekrana çift tıklamanız yeterli olacaktır. Her seansta rastgele seçilen sözcükler, rastgele seçilen konumlar… Bu eğlenceli oyunla hem sözcük öğrenecek hem de klavyeden yazma hızınızı geliştireceksiniz.

    4-) Joc de proves de paraules animades
    En aquest joc, veureu una paraula que baixa de dalt a baix a la pantalla i tres opcions seleccionades aleatòriament a sota. Heu de fer clic amb el ratolí sobre la paraula correcta. Obtindreu punts quan feu clic a la paraula correcta i perdeu punts quan feu clic a la paraula incorrecta.

    5-) Joc de paraules de teclat
    En aquest joc, veureu una paraula que baixa de dalt a baix a la pantalla. Introduïu aquesta paraula al teclat. Obtindreu punts per cada lletra correcta i perdeu punts per cada lletra incorrecta. Tots dos aprendreu paraules i millorareu la velocitat d’escriptura. Tan bon punt escriviu la paraula correcta, apareixerà a la pantalla una paraula nova i aleatòria. La passió per aprendre i escriure ràpidament ..

    Nota: Heu de tenir instal·lada l'última versió de Java a l'ordinador per jugar als jocs, en cas contrari no veureu res més que un quadrat que ocupi la meitat de la pantalla.

    Al vostre ordinador Feu clic aquí per descarregar el programari Java i instal·leu el programa que heu descarregat.

    exaltat
    Participant

    Hazirlayanlarin eline koluna saglik, gercekten cok güzel olmus…

    Ama ben su yürüyen kelimeleri yazmak ta yetisemiyorum…
    Bunun hizi biraz düsürülse nasil olur…

    … misteri…
    Participant

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık… okey:) gerçekten çok yararlılar mesela benim aklıma 3-5 kelime kaldı 2 dk.da :) tekrar teşekkürler… :)

    Peppa
    Participant

    Forma eficient d’aprendre super salut per al vostre treball ..

    elif77
    Participant

    Bence en güzeli Anagram ve Futbol Kelime Oyunu  kur;)
    Murat İNAN'a teşekkürlerimi sunuyorum..Danke sehr…!! ;)

    barisch
    Participant

    mükemmeL oLmuş…
    Vaig jugar el primer joc, és molt agradable i és més fàcil recordar les paraules d’aquesta manera en turc / alemany.
    ELinize sağLık  okey:)

    michaelar
    Participant

    Gerçekten Çok güzel ama Sanırım Ben amatör kalıyorum özellikler hareketlilerde yetişmek çok zor oluyor…

    Yine de Sağol… ;)

    Esma 41
    Participant

    Vull donar les gràcies a tots els que heu contribuït a mi.
    “Yürüyen kelimelerde  ” ben bile biraz zorlandim .  :) (encara que normal, el meu teclat és ràpid)  ;D

    Però tot i així està molt bé.  ;)

    turad
    Participant

    No puc jugar. Els jocs no estan disponibles. També tinc Java. Per què no?  :-

    MuhaяяeM
    Participant

    Per exemple, què veieu a la pantalla?
    Dius que tens Java, però estàs segur que aquesta és la darrera versió?

    turad
    Participant

    No conec la meva darrera versió, però la vaig instal·lar. Com és la darrera versió de javan?  :-

    turad
    Participant

    color blanc, gris

    MuhaяяeM
    Participant

    Bé, Javaniz no és la darrera versió, així que ho veus.

    Si voleu fer una ullada aquí: https://www.java.com/tr/

    turad
    Participant

    Gràcies al meu professor ara.

    en poliwo
    Participant

    Acabo de descobrir els jocs. Aprenentatge efectiu. Murat, espero que arribi la seqüela.

    Amor i Comtes

    la Salmana
    Participant

    Estimats amics, estic esperant amics de l’examen de ankara a l’abril de 6

Es mostren 15 respostes de l'1 al 15 (20 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.