prestació per desocupació a Alemanya

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    PyrO1250
    Participant

    Hola, sort, tinc una pregunta per a tu, la meva dona està embarassada i treballa, el seu contracte acaba el 31.12.2022, el més probable és que em deixin sortir i hi hagi una confusió a la informació, vam trucar a l'oficina d'atur tres mesos fa i dit així, el nostre fatrag acaba en aquest moment 28.12.2022. Si Déu ho permet, tindrem el nostre fill als nostres braços. La confusió aquí és elterngeld i la prestació d'atur. Ens diuen que primer rebràs eltergeld de l'atur. institució i llavors sol·licitaràs la prestació per desocupació. No ens va semblar gaire lògic, després vam tornar a trucar i em van dir que aquesta vegada rebràs un mutterschaftgeld, de manera que no ho pots sol·licitar, i estàvem davant d'un dilema com i on hauríem de fer-ho. Si algú té informació, estaré encantat d'ajudar-te. Per cert, la data d'entrada de la meva dona acaba entre l'01.09.2021 - 31.12.2022, per la qual cosa ha cobrat la prestació per desocupació.

  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.