Com ensenyar a Alemanya

> Fòrums > Vida empresarial i laboral a Alemanya > Com ensenyar a Alemanya

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    ozzzyj
    Participant

    Hola, com a persona que actualment està a l'espera d'un visat de reagrupament familiar, volia preguntar si hi ha algú entre vosaltres que tingui informació, fa 7.5 anys que sóc professor d'anglès a l'estat, però presentaré la meva renúncia quan vingui a Alemanya Tot i que vaig investigar, no vaig trobar la informació completa, estava una mica confós, sincerament...
    Què he de fer per ensenyar anglès a una escola o institució privada d'Alemanya? Només és possible amb l'equivalència del diploma? O hi ha equivalència de diploma en aquest camp per al meu camp? Estaria molt contenta si algú que ho sàpiga pogués ajudar-me 🙏🏻 Moltes gràcies, aplaudiments a tots vosaltres :)

    fuk_xnumx
    Participant

    Pel que entenc que l’oficial i l’oficial vindran a Alemanya per pensar-ho una mica més, crec,

    ozzzyj
    Participant

    Pel que entenc que l’oficial i l’oficial vindran a Alemanya per pensar-ho una mica més, crec,

    Hauré de renunciar per la reunificació familiar

    yenicerixnumx
    Participant

    Hauré de renunciar per la reunificació familiar

    Aquí utilitzen un procediment lleugerament diferent per ser professor. Per tant, us proposo obtenir informació sobre anerkennung abans de venir aquí.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Aquest és el lloc. Es pot parlar en anglès. Obteniu informació de CA i sincronitzeu el vostre diploma el més aviat possible. Després podeu treballar on vulgueu.

Es mostren 3 respostes de l'1 al 3 (3 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.