què fa un graduat universitari a Alemanya?

> Fòrums > Vida empresarial i laboral a Alemanya > què fa un graduat universitari a Alemanya?

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    oguzhansumerxnumx
    Participant

    Hola amics, la meva dona està embarassada de 2 mesos.Si és possible, anirà a Alemanya d'aquí a 3 mesos i demanarem el visat a través del nen. Sóc llicenciada en Ciències Econòmiques i Administratives de Hacettepe, tinc un nivell intermedi d'anglès El meu diploma em servirà d'alguna manera després d'aprendre alemany quan vaig a Alemanya? Els que em contractin m'acceptaran com a graduat universitari? O seria beneficiós per a mi treballar en feines semblants a la meva professió, com ara finances d'oficina, comptabilitat, recursos humans, etc., en aquests cicles formatius de formació professional?, gràcies per endavant.

    yenicerixnumx
    Participant

    Hola amics, la meva dona està embarassada de 2 mesos.Si és possible, anirà a Alemanya d'aquí a 3 mesos i demanarem el visat a través del nen. Sóc llicenciada en Ciències Econòmiques i Administratives de Hacettepe, tinc un nivell intermedi d'anglès El meu diploma em servirà d'alguna manera després d'aprendre alemany quan vaig a Alemanya? Els que em contractin m'acceptaran com a graduat universitari? O seria beneficiós per a mi treballar en feines semblants a la meva professió, com ara finances d'oficina, comptabilitat, recursos humans, etc., en aquests cicles formatius de formació professional?, gràcies per endavant.

    salutacions

    diplomanin faydasi olur ancak öncelikle mesleginin burda karsiligi olup olmadigina bakmalisin. yani almancasi anerkenung.. tam emin olmamakla birlikte sanirim almanya okudugun okulu ve bölümü kabul etmeyecektir. bunun icin mecburen anerkennung yaptirmalisin. ama bi arastir belkide anerkenung a gerek kalmaz.  buyrun sitesi https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    També hi ha suport de llengua turca. Des d'aquí, podeu esbrinar si hi ha un equivalent professional o no i assegurar-vos que l'escola i el departament en què estudieu són vàlids a Alemanya, posant-vos en contacte amb les autoritats competents.

    Tanmateix, per trobar feina a la branca que estàs estudiant, primer has de dominar l'alemany i fins i tot l'alemany comercial, especialment les abreviatures monetàries. Com que és una secció verbal, en aquest punt es tracta directament del vostre aprenentatge d'alemany. Fins aleshores, no importa on treballo, sempre que pensis a treballar, aquest és un procés difícil. Per descomptat, tots hem patit aquestes dificultats, excepte els que estan disposats a treballar a Alemanya. Per descomptat, podeu fer les professions que heu esmentat aquí, però el període mínim de carrera és de 2 anys i el màxim de 3 anys.

    profundament

Es mostra 1 resposta (1 total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.