conduir un cotxe d'Alemanya a Turquia?

> Fòrums > Cafe almancax > conduir un cotxe d'Alemanya a Turquia?

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    tugce_doerj és
    Participant

    Hola,

    Vull agafar un cotxe a Turquia i deixar-lo allà perquè el meu germà el condueixi. Quin camí he de seguir? És possible una cosa així, no en tinc coneixement. M'agradaria que els meus amics amb coneixements poguessin ajudar-me :)

    aquarel·la
    Participant

    Hola,

    Vull agafar un cotxe a Turquia i deixar-lo allà perquè el meu germà el condueixi. Quin camí he de seguir? És possible una cosa així, no en tinc coneixement. M'agradaria que els meus amics amb coneixements poguessin ajudar-me :)

    Quan vaig veure la seva comoditat mentre feia aquesta pregunta, m’agradaria poder ser digne dels palaus dels cors com vosaltres.
    Agafar un cotxe a Turquia i deixar-lo allà és una cosa que et pot costar molts diners Renunciar a aquesta idea.

    Diguem que agafareu un model de cotxe del 2015 (perquè no pot tenir més de 3 anys), el preu del cotxe fa 3 anys és de 30 mil euros.
    El cost d’aquest cotxe el 2018; 30.000 x 68% ?? => 20400 euros.
    Patró d’enviament i assegurança? Acomiada 500 euros.
    La quantitat a gravar; 20900 euros.
    Total de tots els impostos; 20900 x 88,80% ?? => uns 19.000 euros. (88,80% del volum del motor entre 1600 i 2000CC)

    Si donés 15 euros a aquest cotxe i el comprés, li costaria 34.000 euros en total.
    Val la pena?

    Per descomptat que no val la pena .. no té sentit. Ell diu que renunciï al meu cor i que es reculli de la seva pau.

    tugce_doerj és
    Participant

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Bé, he sentit que s'han agafat un cotxe només una vegada, per això ho vaig preguntar. En cas contrari, sé que et costarà molts diners. :D Puc comprar el cotxe allà pels mateixos diners, amb aquesta lògica :)

    aquarel·la
    Participant

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Bé, he sentit que s'han agafat un cotxe només una vegada, per això ho vaig preguntar. En cas contrari, sé que et costarà molts diners. :D Puc comprar el cotxe allà pels mateixos diners, amb aquesta lògica :)

    Bé, no m’estranya que visqueu una vida tan feliç amb aquesta lògica. Estava gelós.

Es mostren 3 respostes de l'1 al 3 (3 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.