Sobre l'enviament d'Alemanya a Turquia.

> Fòrums > Secció general sobre Alemanya i altres països europeus > Sobre l'enviament d'Alemanya a Turquia.

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Kılıçarslan
    Participant

    Hola amics,

    A causa de la mort de la meva àvia, vaig haver de venir a Turquia després de sol·licitar la targeta de residència. Vaig donar al poder del meu cònjuge un poder per rebre la targeta de residència i em la va enviar amb Deutsche Post el 18 de març, després de rebre la targeta de residència. Tot i això, la càrrega encara no ha arribat. Miro el número de seguiment i sembla que està en trànsit al sistema de PTT. Quan vam trucar a Deutsche Post, indica que la càrrega es va enviar el 21.03.2019. Creieu que hi ha possibilitat de pèrdua de càrrega? Si demà vaig al consolat, puc obtenir un document de viatge temporal sol·licitant la targeta de residència perduda? Emeten aquest document de viatge el mateix dia? He de portar algun altre document? Gràcies per endavant per la vostra ajuda.

    insensible
    Participant

    Vaig enviar un paquet i vaig trigar entre 35 i 40 dies. Si no haguéssiu evitat els diners en un tema tan important i els haguéssiu enviat a UPS Express, us arribaria en 24 hores si hi vaig treballar i sé el mateix. Pistola en avió. Ells envien

    Kılıçarslan
    Participant

    Vaig enviar un paquet i vaig trigar entre 35 i 40 dies. Si no haguéssiu evitat els diners en un tema tan important i els haguéssiu enviat a UPS Express, us arribaria en 24 hores si hi vaig treballar i sé el mateix. Pistola en avió. Ells envien

    Malauradament, li vaig dir que l’enviés per UPS, però el funcionari de Deutsche Post l’envià des d’allà quan va dir que aniria en vuit dies. Espero que la càrrega no tingui possibilitats de perdre’s. 

    Nesibe de
    Participant

    Malauradament, li vaig dir que l’enviés per UPS, però el funcionari de Deutsche Post l’envià des d’allà quan va dir que aniria en vuit dies. Espero que la càrrega no tingui possibilitats de perdre’s.

    M'agradaria poder esperar una mica més si vau fer el reembossament, crec que en alguns casos va dir 8 dies, però pot arribar a un màxim de 2 setmanes. La meva dona em va enviar documents i els vaig rebre en 13 dies.

    Kılıçarslan
    Participant

    M'agradaria poder esperar una mica més si vau fer el reembossament, crec que en alguns casos va dir 8 dies, però pot arribar a un màxim de 2 setmanes. La meva dona em va enviar documents i els vaig rebre en 13 dies.

    La càrrega va arribar 28 dies després :)

    la almanyafatih
    Participant

    Vaig enviar i rebre càrrega 3 o 4 vegades. En general, els que provenen d’Alemanya triguen entre 1.5 i 2 setmanes. 1 setmana són de Turquia. Es pot ampliar segons la ciutat i els dies festius de l'altra part.

    bivens
    Participant

    El transport de mercaderies d'Alemanya a Turquia implica l'enviament de mercaderies entre els dos països. Diverses empreses de logística ofereixen serveis com el transport aeri, marítim i terrestre per facilitar el moviment de càrrega, assegurant un lliurament eficient i el compliment de la normativa duanera per al comerç internacional..

Es mostren 6 respostes de l'1 al 6 (6 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.