Viure separats si us plau ajuda...

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Baris123
    Participant

    Hola. Vaig venir a Alemanya el juliol de 2021 amb un visat de reunificació familiar. Vaig rebre la meva targeta de residència al setembre. Van fer una sessió de 3 anys. Tinc un conflicte greu amb la meva dona i ha marxat de casa seva. Avui també he anat a casa. Han passat 10-11 mesos des de la sessió. Encara no he anat a l'escola d'idiomes, però tinc vollzeit de 10 mesos i un contracte de treball indefinit. Si us plau, fes-me saber l'inconvenient que és per a nosaltres quedar-nos en llocs separats. Gràcies

    yenicerixnumx
    Participant

    Hola. Vaig venir a Alemanya el juliol de 2021 amb un visat de reunificació familiar. Vaig rebre la meva targeta de residència al setembre. Van fer una sessió de 3 anys. Tinc un conflicte greu amb la meva dona i ha marxat de casa seva. Avui també he anat a casa. Han passat 10-11 mesos des de la sessió. Encara no he anat a l'escola d'idiomes, però tinc vollzeit de 10 mesos i un contracte de treball indefinit. Si us plau, fes-me saber l'inconvenient que és per a nosaltres quedar-nos en llocs separats. Gràcies

    Normalment has de romandre casat durant 2 anys. Però si tens una feina indefinida, crec que les coses canvien. Esperem que un amic que sap respongui. Però hi ha la possibilitat que el tornin amb el que va dir la seva dona. Així que si es queixa de tu només per molestar-te, em temo que et tornaran. Però fes un acord amb la teva dona i calla durant 2 anys.

    Baris123
    Participant

    Només diu allunya't de mi. No obstant això, vaig fer el que va dir que ha canviat molt. Crec que no es queixarà. Però vaig començar a tenir cicatrius per l'estrès perquè la meva sessió es perdria.

    yenicerixnumx
    Participant

    Digueu-me, he trobat un article de llei.

    Permís de residència de cònjuge (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • El permís de residència relacionat amb el matrimoni acaba amb la dissolució del matrimoni. (En cas de residència separada o divorci)
    • La residència independent és possible després d'almenys 3 anys de matrimoni legal. Aquest període es compta des de l'inici del permís de residència.

    El permís de residència per cònjuge es concedeix en els casos especials següents (període de transició)
    • Treballar per al mateix empresari durant 1 any i poder prorrogar el contracte de treball (mínim 451 € lloc de treball assegurat).
    • Emergències (violència domèstica documentada, etc.),
    • Tenir un fill de nacionalitat alemanya,
    • Defunció del cònjuge.

    En el teu cas, tens un període d'estudis de 10 mesos. fot-te les dents una mica més. Passat 1 any, tindràs el dret de residència independent.

    Tots tenim els mateixos problemes, estan deshumanitzats, viuen oficialment a Alemanya

    Baris123
    Participant

    Digueu-me, he trobat un article de llei.

    Permís de residència de cònjuge (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • El permís de residència relacionat amb el matrimoni acaba amb la dissolució del matrimoni. (En cas de residència separada o divorci)
    • La residència independent és possible després d'almenys 3 anys de matrimoni legal. Aquest període es compta des de l'inici del permís de residència.

    El permís de residència per cònjuge es concedeix en els casos especials següents (període de transició)
    • Treballar per al mateix empresari durant 1 any i poder prorrogar el contracte de treball (mínim 451 € lloc de treball assegurat).
    • Emergències (violència domèstica documentada, etc.),
    • Tenir un fill de nacionalitat alemanya,
    • Defunció del cònjuge.

    En el teu cas, tens un període d'estudis de 10 mesos. fot-te les dents una mica més. Passat 1 any, tindràs el dret de residència independent.

    Per tant, no importa si estic a una altra adreça, vols dir que si treballo 2 mesos més, puc obtenir un permís de residència independent?

    finançament leowo
    Participant

    Hola. Vaig venir a Alemanya el juliol de 2021 amb un visat de reunificació familiar. Vaig rebre la meva targeta de residència al setembre. Van fer una sessió de 3 anys. Tinc un conflicte greu amb la meva dona i ha marxat de casa seva. Avui també he anat a casa. Han passat 10-11 mesos des de la sessió. Encara no he anat a l'escola d'idiomes, però tinc vollzeit de 10 mesos i un contracte de treball indefinit. Si us plau, fes-me saber l'inconvenient que és per a nosaltres quedar-nos en llocs separats. Gràcies

    Per obtenir un permís de residència independent del vostre cònjuge, heu d'haver viscut junts a la mateixa casa durant 2 anys si el vostre cònjuge és ciutadà alemany i durant 3 anys si és ciutadà turc. Si us heu mudat a habitatges separats abans que expiri aquest període, malauradament perdràs el teu dret de residència aquí. Tenir una feina de Voll Zeit indefinida et pot proporcionar una residència independent després de viure a la mateixa casa durant 2 anys si el teu cònjuge és ciutadà alemany i 3 anys si és ciutadà turc.

    insensible
    Participant

    Hola, sembla que tot va en contra teu, la teva única preocupació és que no hi hagi ajuda de l'estat. No continues amb la teva feina. El divorci ja dura 2 iens en total. Si et quedes 1 any separat, si el termini és d'1 any, estaràs aquí 2 anys més. N'hi ha prou que no et quedis sense casa.

Es mostren 7 respostes de l'1 al 7 (7 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.