Em vaig divorciar.

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Ohne ideal
    Participant

    Hola amics. He mantingut el fòrum força ocupat en el passat. El meu cònjuge és ciutadà alemany i jo sóc turc. Vaig marxar de casa després de viure 5 anys i 9 mesos sota el mateix sostre. Vaig viure 1 any en un altre lloc i em vaig divorciar a Turquia. Llavors vaig introduir el divorci a Alemanya amb una traducció alemanya certificada del certificat de divorci. Així que ara estic oficialment divorciat. Quan vaig deixar la meva dona, la meva dona va enviar una carta a l'oficina d'estrangers, dient que no volia que visqués a Alemanya, que volia que em retornessin a Turquia, que em vaig casar amb ella per a Alemanya i que em va escriure un moltes mentides al meu oficial. Acabava de sol·licitar la targeta de residència en aquell moment i no es van prendre aquesta carta seriosament i em van donar la meva targeta de residència. Amb la Fiktionabescheinigung de 6 mesos, em van fer esperar fins l'últim dia dels 6 mesos i em van donar una nova cita. Aquesta vegada el termini va tornar a ser angoixant amb un permís de residència d'1 any independent del cònjuge. Vaig tenir aquesta sessió d'1 any i al final de l'1 any em van tornar a trucar i em van donar una sessió de 2 anys. Tinc una data límit per obtenir la targeta de residència el mes vinent. Ara la meva veritable pregunta és, puc tornar a entrar a Alemanya sense cap problema després d'anar una setmana a Turquia amb aquesta targeta de residència que em donaran? L'oficina d'estrangeria va tenir molts problemes amb mi, així que em vénen coses dolentes. La meva nova targeta de residència no conté cap element restrictiu, oi? Per exemple, si aquest home va a Turquia, no tornarà mai? Podria ser possible una cosa així?

    insensible
    Participant

    Hola, estàs divorciat, encara no podem desfer-nos de les teves preguntes adormides. :) Ni tan sols sento la necessitat de respondre la teva pregunta. Espero que entenguis la resposta. Fes un bon viatge amb antelació. :)

Es mostra 1 resposta (1 total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.