puc quedar-me divorciat

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Waitingwaiting
    Participant

    Hola a tothom. He preguntat alguna cosa sobre el visat abans, però malauradament aquesta vegada el tema és sobre el divorci. La relació entre jo i la meva dona és força dolenta, per molt que ens esforcem per superar-la, sembla que no passarà i, francament, no ho suporto més. El nostre matrimoni farà 12 anys el 3 de maig, però l'oficina d'estrangeria va ampliar el meu visat per 3 anys l'última vegada, així que obtindré el meu visat permanent l'any vinent en circumstàncies normals. Però quines seran les conseqüències si ens separem abans d'aquest període Serà encara un problema si comencem a viure separats encara que no ens divorciem? Si algú de vosaltres ha viscut aquestes situacions o té coneixements sobre aquests problemes, m'agradaria molt que us poguessin ajudar. Gràcies per endavant.

    insensible
    Participant

    Hola, hi ha molts comentaris sobre aquest tema al fòrum, hem d'escriure les mateixes coses cada cop. Tampoc heu anotat la ciutadania del vostre cònjuge. Si el vostre cònjuge és alemany, heu de viure a la mateixa casa durant 2 anys i si el vostre cònjuge és turc, haureu de viure a la mateixa casa durant 3 anys (aquest període comença quan rebeu la targeta de residència). 

Es mostra 1 resposta (1 total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.