El procés de divorci

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Emre34
    Participant

    Hola amics, em complau que els que tinguin experiència amb el procés de divorci responguin a les meves preguntes.
    1-Sóc ciutadà turc amb cònjuge. A quin país es produeix un procés de divorci més ràpid?
    2-Quin país em cansarà menys econòmicament?
    3-Diguem que em divorcio a Alemanya, en aquest context rechtsschutz cobreix els costos del divorci?
    Gràcies ja i dies feliços i pacífics a tothom ..

    Brna
    Participant

    Hola
    Öncelikle böyle bir konuya cevap veriyor olmam cok üzücü fakat maalesef …
    Almanya’da boşanabilmek  için avukata başvurduğunuzda yada mahkemeye dilekçeyle başvurduğunuzda ayrılık senesi (Trennunsjahr) Dedikleri süre başlıyor ve 1 yılın sonunda Dava görülmeye başlıyor. Tr de davayı açsanız karşı tarafa celp gidecek cevabı beklenecek itiraz süresi var o beklenecek mahkeme günü eşiniz mahkemeye gelmezse davaya yeni tarih verilecek falan falan… bana kalırsa 1 yıl bekleme süresine rağmen Almanya’da  boşanmak daha stressiz. Fakat anlaşmalı boşanma için geçerli değil tabii ki

    Si no esteu treballant, l’Estat cobreix els costos. Busqueu un advocat que ho segueixi tot

    Espero que us vagi bé

    Emre34
    Participant

    cevap için tşkler.insanlar mutlu olmak hayatı paylaşmak ve birlikte bir gelecek kurmak için evleniyor, maalesef her ne kadar genellemek istemesemde Türkiye 'den gelen bizim gibi damat / gelinler Almanya' ya geldikten kısa süre sonra büyük sıkıntılar yaşamaya başlıyor. tabi bunun en büyük nedenlerinden biride maalesef Almanya'da doğmuş büyümüş eşler…
    Hi haurà un divorci amb un acord. Ja estem separats, però encara no hem informat a cap lloc. Estic intentant recopilar informació sobre com resoldre aquest treball millor i el més curt.

    insensible
    Participant

    Selamlar daha önce bu konu hakkında bu forumda çok konuşuldu.. Eski mesajları arastirirsaniz bilgi sahibi olursunuz.. Kanunda VS herhangi bir değişiklik olmadı..olumlu gelişme olarak almanyada boşandıktan sonra tr de avukat tutmanıza gerek yok boşanma sonucunu (boşandıktan sonra mahkemenin verdiği evrak değil)  üst mahkemeden apostille mühürlü olması lazım türkçe tercumesi ile konsoloslukta nüfustan dusurebiliyorsunuz… Çünkü almanyada bosansaniz bile tr de evli gözüküyorsun uz… Örnek ben 2017 de almanyada boşandim bu ay sonu konsoloslukta terminim var nüfustan yeni düşüreceğim bu zamana kadar vakit bulamadığım için… Diğer arkadaşlara bilgi mahiyetinde olsun diye yazıyorum.. Apostille mühür lu mahkeme kararı 15 eur0..tercumesi 200-250 euro arası konsoloslukta tastik ettirme bedeli 18 euro bu maliyetlerde karşınıza çıkacak bilginiz olsun saygılar..

    Emre34
    Participant

    Gràcies, informació útil i sense cor.

    Ohne ideal
    Participant

    El nostre amic va fer exactament les preguntes que anava a fer.
    Estic en la mateixa situació. Actualment tinc una sessió independent d'1 any. Llevat d'Auslanderbehörde, cap autoritat sap que estem portantrennt. Fa 7 mesos que estem aconseguint. Encara no hem fet res com una sol·licitud de divorci. Puc anar a Turquia amb aquesta sessió independent, obtenir un poder de la meva dona, divorciar-me allà immediatament i tornar a entrar a Alemanya sense cap problema? No hi ha cap escalada que el nostre sigui un divorci contractual. Pel que he sentit, tots dos ens podem divorciar a l'instant amb un advocat a Alemanya. És cert?

    fuk_xnumx
    Participant

    Vols divorciar-te a Turquia ara o a Alemanya, decideix primer, parlem amb tu més tard?

    El nostre amic va fer exactament les preguntes que anava a fer.
    Estic en la mateixa situació. Actualment tinc una sessió independent d'1 any. Llevat d'Auslanderbehörde, cap autoritat sap que estem portantrennt. Fa 7 mesos que estem aconseguint. Encara no hem fet res com una sol·licitud de divorci. Puc anar a Turquia amb aquesta sessió independent, obtenir un poder de la meva dona, divorciar-me allà immediatament i tornar a entrar a Alemanya sense cap problema? No hi ha cap escalada que el nostre sigui un divorci contractual. Pel que he sentit, tots dos ens podem divorciar a l'instant amb un advocat a Alemanya. És cert?

    Ohne ideal
    Participant

    Vols divorciar-te a Turquia ara o a Alemanya, decideix primer, parlem amb tu més tard?

    a Alemanya.

    fuk_xnumx
    Participant

    Si et divorcies a Alemanya amb tr car, pots fer-ho sense ni tan sols deixar 9 10 mil tr tr si has d'estar d'acord amb el teu cònjuge

Es mostren 8 respostes de l'1 al 8 (8 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.