Recomanació d'aplicacions per obtenir el permís de conduir

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    eiupcy
    Participant

    Amics, el CD d'estudi i l'aplicació de la Fahrschule costaven 80 euros. L'empleat va dir: "Ni tan sols jo vaig comprar el nostre". Pots recomanar una aplicació que es pugui baixar de Google Play? També es pot pagar. Sempre que sigui alguna cosa decent. Que sigui turc. Estic buscant i no el trobo. Gràcies

    amedxnumx
    Participant

    Tinc una Fahrschulcard, només puc aprovar-la, gràcies a aquesta aplicació, la vaig aconseguir en una setmana sense haver d'assistir a classes.

    Fahrschüler – FAHRSCHULCARD

    Però no tothom ho pot aconseguir, només ho poden aconseguir els llicenciataris contractats, si no trobeu cap llicenciat contractat, envieu-me un pm.

    kncin és
    Participant

    Amic meu, si encara estàs buscant una aplicació, en tenim una, vaig escriure sobre això al fòrum. Vaig comprar el meu carnet de conduir, vaig pagar diners per això, després li vaig donar a un altre amic del fòrum perquè no et perdis, crec que aquest amic va respondre, si vols, escriu-me en privat, t'enviaré la informació, no malgastis els teus diners.

    muhendus
    Participant

    Amic meu, si encara estàs buscant una aplicació, en tenim una, vaig escriure sobre això al fòrum. Vaig comprar el meu carnet de conduir, vaig pagar diners per això, després li vaig donar a un altre amic del fòrum perquè no et perdis, crec que aquest amic va respondre, si vols, escriu-me en privat, t'enviaré la informació, no malgastis els teus diners.

    Hola, senyor, si l'aplicació del carnet de conduir encara funciona, podeu compartir-ne la informació amb mi?

    Moltes gràcies que tinguis un bon dia. :)

    màrtir
    Participant

    Gràcies, que Déu ajudi els que esperaven el visat... Germà Bessons, només van demanar documents entre ells que era ciutadà alemany, no van demanar sou ni contracte de casa, la meva dona va donar el que es va demanar i el el visat va arribar 13 dies després. Si res no va malament, el vostre visat es pot expedir en 10 dies... Amics, ho sento, he escrit al lloc equivocat, no puc esborrar el que he escrit. També ho sento. :-

    mtee07
    Participant

    Vaig aprovar l'examen amb l'aplicació d'Adac i vaig obtenir la meva llicència.

    Sezaibal
    Participant

    Hola, algú té informació sobre l'aplicació del carnet de conduir alemany, us agrairia que us ajudeu, gràcies per endavant

Es mostren 6 respostes de l'1 al 6 (6 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.