Treballant per separat del cònjuge

> Fòrums > Vida empresarial i laboral a Alemanya > Treballant per separat del cònjuge

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    DERDEST35
    Participant

    Öncelikle herkese merhabalar. Yazımı okumadan önce sizden ricam lütfen önyargılarınızdan kendinizi arındırmanız ve beni lütfen kırmamanız, üzmemeniz…

    En primer lloc, sóc molt jove i vaig demanar asil a Alemanya sense saber què significava asil. Tanmateix, voldria remarcar que no vaig menysprear ni denigrar en cap sentit el nostre país, ni tan sols dir una paraula en un sentit socioeconòmic-polític.

    Després em vaig casar fa un mes. La meva sol·licitud a tots els amics útils i informats que llegeixen el meu article és que em diguin si hi ha una sortida.
    La meva xicota, amb qui em vaig casar, és alemanya i té ausbildung. No vull viure aquí, hi ha dos carrers entre casa nostra i la casa on viu el meu pare. No treballa i juga. Està intentant explotar-me i aplicar pressió psicològica. Com que la meva dona també el coneixia, vam decidir mudar-nos a una altra ciutat com a decisió mútua. Però la seva ausbildung ho impedeix. La meva pregunta és, si trobo feina a una ciutat d'un altre estat, necessito obtenir permís de qualsevol lloc per treballar-hi? Si cal, on l'he de comprar i ho permetran? Si no es requereix permís, suposarà un problema per a la sessió en el futur? La meva dona també hi vindrà un cop hagi acabat el seu ausbildundu. Gràcies per endavant pel vostre valuós temps.

    fuk_xnumx
    Participant

    Heu de preguntar a l'oficina d'estrangeria, però no crec que us generi cap problema. Però vaig sentir informació que algunes persones amb estatus noble necessiten permís abans de canviar de ciutat, així que no vaig investigar si era cert o no.

    DERDEST35
    Participant

    Heu de preguntar a l'oficina d'estrangeria, però no crec que us generi cap problema. Però vaig sentir informació que algunes persones amb estatus noble necessiten permís abans de canviar de ciutat, així que no vaig investigar si era cert o no.

    Değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Umarım bir sorun çıkarmazlar …

    insensible
    Participant

    Salutacions, com que he passat pel mateix camí que tu, et donaré una resposta directa. No pots fer el que dius sense buscar aventura sense més preàmbuls. No puc explicar els detalls, però trigaria molt de temps. El que he dit. Cerca d'aventures com

    DERDEST35
    Participant

    Salutacions, com que he passat pel mateix camí que tu, et donaré una resposta directa. No pots fer el que dius sense buscar aventura sense més preàmbuls. No puc explicar els detalls, però trigaria molt de temps. El que he dit. Cerca d'aventures com

    Hola, moltes gràcies pel teu valuós comentari. El meu objectiu no era buscar l'aventura. Tot el que vull és una casa tranquil·la i un matrimoni feliç. Gràcies de nou pel teu comentari.

Es mostren 4 respostes de l'1 al 4 (4 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.