No em van donar la targeta de residència mentint

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Ohne ideal
    Participant

    Avui tenia una data límit a Auslanderam. Per obtenir el meu DNI. Termini fa 1 mes, quan vaig tornar a casa amb el codi PIN d'identificació, em vaig assegurar que ho feia per Internet. Fins i tot vaig comprovar si venia amb el número de sèrie al paper que em van donar abans de fer-ho. Tot estava bé i m'esperava a punt per comprar. Vaig fer la data límit exactament fa 1 mes. Avui he anat a la terminal i a la dona que m'ha allargat la sessió. Els amics van dir que s'han equivocat i van donar una data límit perquè el vostre DNI no apareixia. Això és impossible perquè el vaig qüestionar, estava escrit a internet. Va dir: "Septembre, envia'm un correu electrònic al cap d'un mes i mig, i si el veig, et respondré". Va dir: "Pregunta'm al setembre si ve". Llavors vaig trucar immediatament a la meva dona. Perquè vaig marxar de casa fa un mes. Abans de marxar, vam renovar la sessió junts. Vaig sortir de casa just després. Perquè no ens portem bé. La meva dona em va escriure que em va enviar un correu electrònic i que la vaig deixar i vaig marxar. Així que en funció d'aquest correu electrònic no em donen la meva targeta de residència? Policia res. Vaig viure sota el mateix sostre durant 1 anys. Per cert, la meva dona té 1 anys més que jo. Però em mereixia quedar-me a Alemanya. Per què fan això ara? Em pots recomanar un bon advocat de Frankfurt que faci aquestes coses?

    Ohne ideal
    Participant

    A més, la meva fiktionbescheinigung és fins al mes 11. No vaig rebre la meva targeta fins aleshores. No vaig poder arribar a ells en una nova fiktionbescheinigung. Que hauria de fer? Necessito la meva qualificació. Quan caduqui la Fiktionbescheinigung, em quedaré automàticament a l'atur.

    insensible
    Participant

    Hola, no sortirà res, tens aquesta feina, l'haurien de donar el mes 11, eventualment la donaran, diuen, hi ha 15 dies entre la data en què vas sol·licitar la sessió i la data en què vas marxar de casa, no hi ha cap problema, l'última opció és un advocat. Si ja tens b1, es convertiràs en ciutadà alemany quan s'acabin els 7 anys, és així de senzill, no et preocupis.

    Ohne ideal
    Participant

    Bé, sense cor, vaig demanar la residència amb la meva dona, com tu has dit, vaig sortir de casa al cap de 15 dies. La meva dona va escriure una carta de seguida perquè vaig sortir de casa i vaig escriure moltes coses falses. Així que em poden dir? Diuen que has marxat de casa meva, ara ets independent, així que has de tornar a donar antrag independentment? Aquest també és un procés llarg i si no torno a obtenir la meva targeta de residència o fiktionbescheinigung abans de l'11è mes, estaré a l'atur. Quan estic a l'atur, no hi haurà cap obstacle com no expulsar-me d'Alemanya.

    Han passat gairebé 6 mesos des que vaig sol·licitar, però encara no m'ha arribat el carnet, quan hi ha un procés d'expulsió, l'oficina d'estrangeria s'encarrega del procés en 1 hora, però continuen allargant la feina per donar permís de residència. Van donar una targeta de 1 anys a l'ós que venia de l'Afganistan amb goma negra als peus, és analfabet, però ens estan posant aquestes dificultats.

    insensible
    Participant

    Estaves amb el teu cònjuge quan vas sol·licitar la sessió i hi vas signar aquell dia, encara que no t'arribés la targeta. Sou el propietari indefinidament des del primer dia, segons la llei, no crec que tingueu cap problema. Reescriu les mateixes coses. Ho he de fer, però independentment del vostre cònjuge, podeu obtenir un visat de totes maneres. Sol·liciteu la ciutadania. Quan s'acabin els vostres 7 anys, s'han acabat, el pànic és perdut. Ho estàs fent, per què t'enviarien a Turquia? Ja has passat aquesta etapa.

    Ohne ideal
    Participant

    Quan els sense cor vaig sortir de casa, la meva dona va escriure tant un correu electrònic com una carta al meu oficial. Va escriure que el vaig deixar i el vaig casar a Alemanya o alguna cosa així. Lie va escriure moltes coses equivocades. La meva por és que ausländeramt es prengui seriosament aquestes falses pretensions. Crec que per això aquell agent no em va donar la meva targeta de residència de totes maneres. Ens estan buscant. No obstant això, és irrellevant, ens vam casar amorosament. Com que no podien dir que la teva inspiració va enviar una carta per secret, la dona va dir: "M'enviaràs un correu electrònic al setembre i et preguntaràs si has vingut". Per què només li pregunto, no hi ha ningú més treballant allà? Ara penseu en els armaris giratoris.

    insensible
    Participant

    a vegades no t'entenc, ets pànic, no es fa tant que no et creguis el que sents de dreta a esquerra o el que diu la teva dona germà, et vas quedar anys a la mateixa casa, pot ser fals un matrimoni així , per l'amor de Déu :) T'estàs malgastant en va
    T'hauran de donar indefinidament. Deixa'l anar. Quan hagin passat els 7 anys, fes-te ciutadà alemany. Deixa que la teva ment es relaxi. Sempre hem de dir les mateixes coses.

    Ohne ideal
    Participant

    No entenc sense cor. No ho escolto ni de dreta ni d'esquerra, però la meva dona va escriure una carta en la qual la vaig deixar i em vaig casar amb ella per Alemanya o alguna cosa així. El meu problema ara ja no és indefinidament. El fet de poder rebre amb seguretat la meva targeta de residència de 3 anys, que ja he sol·licitat, que m'han tornat a emetre.

    insensible
    Participant

    Passat aquest temps, no importa on el teu cònjuge escrigui una carta a qui escrigui, no s'ho creurà, encara que ningú s'ho cregui, encara tindràs els teus drets als tribunals.Un matrimoni de 6-7 anys podria ser mentida? Si fos així, t'hauries divorciat dos anys després, etc.

    Després de 7 mesos, va arribar la carta, l'oficina d'estrangeria va donar un termini per reunir-se la setmana vinent, a 2 afganesos que van sol·licitar amb mi se'ls va concedir un permís de residència després d'1 mes, encara m'estic tractant.

Es mostren 10 respostes de l'1 al 10 (10 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.