Efectes negatius de no tenir la residència permanent "Niederlassungserlaubnis"

> Fòrums > Vida empresarial i laboral a Alemanya > Efectes negatius de no tenir la residència permanent "Niederlassungserlaubnis"

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Istanbullu és
    Participant

    Hola amics, salutacions a tothom

    Fa 20 mesos que vaig arribar a Alemanya, van allargar la meva estada d'1 any quan vaig arribar per primera vegada a 2 anys. Mentrestant, vaig fer/acabar el curs d'integració + examen de ciutadania.
    Oturumumun süresiz olmamasından dolayı gerek banka (kredi kartı alma – kredi çekme) işlerinde gerekse iş bulma konusunda sorun olabileceğini duydum. ( Daha çok süresiz oturumu tercih ediyorlar gibi)
    Fins i tot he sentit coses com que hem de demanar permís quan deixes una feina per una altra? Algun dels nostres amics ha tingut problemes amb aquests o altres problemes per això?

    M'agradaria demanar comentaris a amics que tinguin coneixements/experiència en aquest tema.

    La meva salutació i respecte a tota la família almancax.

    yenicerixnumx
    Participant

    Aleykumselam el meu germà.

    En primer lloc, permeteu-me escriure sobre el que vaig viure personalment sobre la banca. Pel que fa a mi, vaig començar a utilitzar un compte bancari conjunt amb la meva dona durant un temps, i després, quan el lloc de treball em va donar un certificat d'unbefristet, vaig obrir el meu compte al banc. Primer de tot, vaig entrar a la cosa de la casa. Vaig pensar que contractaria un préstec per a l'habitatge. Vam anar al banc. Com que el meu permís de residència era fins al 2020, cap banc acceptaria un préstec per a l'habitatge. No ho van fer. Van dir que aplicaven molt de rabat per no perdre la sessió quan la durada de la sessió era indefinida. Llavors vaig intentar obtenir un préstec normal. Aquesta vegada, van calcular l'import màxim que podia pagar, vàlid fins a l'últim mes de la meva sessió. Per exemple, suposem que la sessió finalitza el segon mes de 2017. També necessites 2 euros. Quant pots tornar?Els terminis són 1000. Pots retirar-lo sense cap problema. Però no, si dius que pots pagar 250 euros mensuals, Targo, Sparda, Sparkasse i Barclays no ho accepten. Has de pagar 100 mensuals. I, per descomptat, els tipus d'interès són els més alts. Hi ha un lloc anomenat check250. Angebot et troba els préstecs amb els tipus d'interès més baixos. Però, malauradament, els que tinguin una targeta de residència permanent no poden beneficiar-se de les tarifes que hi ha. Així doncs, segons entenem, encara que no siguis unbefristet, la sessió obligatòria ha de ser indefinida, és clar, per al deute a llarg termini. Què vaig fer?, anava a comprar un cotxe, vaig anar al showroom i vaig comprar el cotxe que volia al 24%. Aquest és el més lògic.
    Un amic me'l va suggerir aquí i vaig obtenir una targeta de crèdit. Em va ser molt útil. Si vols, sol·licita també. Comencen des del límit de 1000.
    En el moment del canvi de lloc de treball, si voleu deixar un lloc de treball on heu treballat legalment durant 1 any, cal que aviseu amb una antelació mínima de 4 setmanes. Això és el mateix tant si hi ha sessió com si no. A part d'això, no cal demanar cap permís especial.

    Istanbullu és
    Participant

    Salutacions de nou,

    Gràcies, germà yeniceri57, pel teu article llarg i descriptiu. He llegit atentament el que has dit. És a dir, si la sessió no és il·limitada, o mantenen alts els tipus d'interès o escurcen els terminis de pagament. Per tant, estar en aquesta situació ara per ara els va a favor econòmicament. Si no t'importa, pots compartir el nom d'aquesta targeta de crèdit?

    A més, tinc un fill de doble nacionalitat, així que intentaré que la residència sigui il·limitada abans de complir els 3 anys. Com a resultat, vaig completar tot el necessari pel que fa a la integració.
    No crec que m'ho donin, però ho faré.

    Gràcies de nou per la teva resposta.
    Selam ve saygılar…

    yenicerixnumx
    Participant

    Així és germà

    Aquestes són persones sòlides. Els hem fet molt mal abans. Vam contractar un préstec i vam deixar aquests llocs. El que està passant ara ens passa a nosaltres perquè ho puguin provar.
    Vam preguntar a l'ausländerbehorde sobre l'incident que vau esmentar quan vaig rebre el meu document B1. Va dir que no. Va dir que cal esperar al període de sessió. Per això no la van donar sense sura. Però la teva situació és diferent, seria millor preguntar.

    profundament

    insensible
    Participant

    Salutacions, us posaré un exemple sobre el tema del préstec, tinc 27 mesos més de residència, Targo Bank em volia donar un préstec a 5 anys, però m'heu de tornar 19.000 per 31.000 euros, etc. No ho feu. Tinc una schufa, però la teva nota és baixa, etc. No obstant això, tinc una targeta de crèdit amb un límit de 4 euros durant 7.500 anys, la vaig pagar sense problemes, m'anaven a donar 11.35 euros amb 12.500 d'interès, llavors em donaria 24 euros per dos.Vaig obtenir un préstec superior a 24 que es diu anual creditplus bankran check, pel període de residència, vaig sol·licitar 12.500 mesos, vaig rebre 4 euros, els diners van arribar en 5-13.177 dies, 677 euros deuen ser retornat i 548 euros d'interès realment no són res. És clar que les quotes són altes, però em puc permetre pagar, actualment és de 10000 euros al mes. sparkasse que sóc jo. El meu propi banc m'anava a donar 900 euros amb interessos per 24 euros, però no el vaig comprar. El meu consell, com va dir un altre amic, aconseguiu el préstec de checkXNUMX, són molt bons anglebots. El meu consell és definitivament no obtenir un préstec de Targo Bank. Tinc problemes amb els préstecs a llarg termini pel període indefinit, però ahir no en puc aconseguir. Vaig sol·licitar un període indefinit i estic indefinit fins a un mes. Salutacions entrants

Es mostren 4 respostes de l'1 al 4 (4 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.