Procediments hospitalaris i d'examen a Turquia

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    finançament leowo
    Participant

    Salutacions de nou a tothom 🙋🏻‍♀️,
    Tinc una pregunta per a tu. M'agradaria que algú em pogués il·lustrar sobre aquest tema.
    Anirem a Turquia la setmana que ve 😍 Quan vaig a Turquia, vull que m'examinin i em facin una revisió en un hospital privat.
    Tots els registres meus i de la meva dona es troben a Alemanya i no tenim cap relació amb TR, inclosa l'adreça. Quan vaig a Turquia per a aquests procediments hospitalaris, he d'anar a SSI o registrar-me? Si em registre a SSI, hi haurà deutes futurs, etc.? (Com que no anem a TR molt sovint, no vull tenir mal de cap si no el puc seguir amb detall).
    Com que treballo, tinc l'oportunitat de tenir una assegurança internacional a través de la meva krankenkasse (Techniker Krankenkasse). Dimarts parlaré sobre la cobertura i els detalls de l'assegurança a l'estranger.
    M'agradaria molt que persones amb coneixements detallats o experiència prèvia sobre aquests temes poguessin donar una resposta detallada.
    També estic obert a suggeriments 😊
    Gràcies a partir d'ara

    Heu d'anar a SSK i obtenir un document AT 11. L'assegurança alemanya cobreix totes les despeses, però quan els hospitals privats turcs veuen una assegurança alemanya, facturen desenes de milers d'euros a l'assegurança alemanya, estan cometent una mena de frau. Li van posar 2 punts de sutura a la cella a un familiar nostre, i l'hospital privat va facturar 13.000 euros.

    finançament leowo
    Participant

    Els dies numerats passen molt ràpid. Vaig fer la pregunta aquí perquè no vaig tenir temps per investigar. No he rebut cap resposta detallada i informativa.
    Permeteu-me que us expliqui una breu anècdota sobre com vaig gestionar la meva feina a l'hospital mentre estava a Turquia, perquè tothom que ho necessiti se'n pugui beneficiar.
    En primer lloc, quan es va de vacances de Turquia a Alemanya, cal obtenir un Certificat T/A 11 perquè les despeses sanitàries puguin ser cobertes per Krankenkasse en cas d'emergència. Obteniu el document sol·licitant personalment a la Krankenkasse a la qual esteu afiliat. Quan aneu a Turquia, heu d'anar a l'SSI de la vostra regió amb el vostre document T/A 11 i obtenir un número Yupass. Amb el número Yupass que us ha donat SSI, els vostres tràmits hospitalaris estan coberts per la vostra assegurança només en cas d'emergència. A part d'això, si vols fer un examen privat com jo, has de cobrir totes les despeses de la teva butxaca. A tots els tràmits hospitalaris s'aplica una tarifa de pagament sense assegurança. Pagueu l'examen, altres tràmits, medicaments, tot de la vostra butxaca. Hi ha hospitals que cobren molt més per les taxes d'examen i procediment per als pacients d'origen estranger que per als ciutadans turcs sense assegurança. Si tens identitat turca, no et tracten com a turista. Però això pot no ser vàlid a tots els hospitals privats. Ho volia esmentar aquí perquè la dona de l'hospital on vaig anar va dir que el preu dels exàmens de pacients estrangers és diferent. Com que ja sóc ciutadà turc, estava subjecte a preus per a ciutadà turc sense assegurança. He completat totes les meves transaccions.
    Desitjo a tothom dies feliços i saludables.

    yenicerixnumx
    Participant

    moltes gràcies. per :)

    finançament leowo
    Participant

    .

    Istanbullu és
    Participant

    Salutacions de nou a tothom 🙋🏻‍♀️,
    Tinc una pregunta per a tu. M'agradaria que algú em pogués il·lustrar sobre aquest tema.
    Anirem a Turquia la setmana que ve 😍 Quan vaig a Turquia, vull que m'examinin i em facin una revisió en un hospital privat.
    Tots els registres meus i de la meva dona es troben a Alemanya i no tenim cap relació amb TR, inclosa l'adreça. Quan vaig a Turquia per a aquests procediments hospitalaris, he d'anar a SSI o registrar-me? Si em registre a SSI, hi haurà deutes futurs, etc.? (Com que no anem a TR molt sovint, no vull tenir mal de cap si no el puc seguir amb detall).
    Com que treballo, tinc l'oportunitat de tenir una assegurança internacional a través de la meva krankenkasse (Techniker Krankenkasse). Dimarts parlaré sobre la cobertura i els detalls de l'assegurança a l'estranger.
    M'agradaria molt que persones amb coneixements detallats o experiència prèvia sobre aquests temes poguessin donar una resposta detallada.
    També estic obert a suggeriments 😊
    Gràcies a partir d'ara

    Hola,

    Per a la teva propera visita, pots contractar una assegurança mèdica internacional per a tota la família per 21 euros anuals (és el que ens va costar).
    TK – Envivas
    https://www.envivas.de/tarife/reisekrankenversicherung#/beratung/reise
    Però això només cobreix les emergències.

    És possible que vulguin cobrar-vos el 100% de la tarifa que cobren als pacients sense assegurança per a la revisió i l'examen. Crec que hauríeu d'investigar a fons aquest tema.
    A Alemanya, TK té bones pràctiques de control per als 30-35-40 anys. Pregunteu al vostre metge amb insistència si no vol fer-ho.

    Per cert, pel que jo sé, el certificat TA11 ara només cobreix malalties urgents:(

    Us desitjo unes vacances saludables i sense problemes.

    lambdawinner829
    Participant

    …. Vaig gaudir de la teva adreça i vaig veure això. Espero que pugui ajudar! Podeu confirmar si cal registrar-vos a SSI i discutir la cobertura i els detalls de la vostra pòlissa d'assegurança internacional per evitar deutes futurs. A més, conserveu còpies dels documents importants i poseu-vos en contacte amb l'hospital i l'ambaixada turca per entendre'ls millor.

    williamserna0628
    Participant

    …. Vaig gaudir de la teva adreça i vaig veure això. Espero que pugui ajudar! Podeu confirmar si cal registrar-vos a SSI i discutir la cobertura i els detalls de la vostra pòlissa d'assegurança internacional per evitar deutes futurs. A més, conserveu còpies dels documents importants i poseu-vos en contacte amb l'hospital i l'ambaixada turca per entendre'ls millor.

    Bones notícies per saber sobre el vostre proper viatge a Turquia! Tot i que no puc oferir cap consell específic... He vist el que has esmentat. Prendre mesures per proporcionar claredat sobre el registre de SSI i discutir la vostra cobertura internacional és fantàstic. Conservar còpies de documents importants i contactar amb l'hospital i l'ambaixada turca és una decisió molt intel·ligent per garantir que el procés es desenvolupi sense problemes. Espero que tingueu un viatge meravellós i un examen satisfactori! 😊🏥🌍

Es mostren 7 respostes de l'1 al 7 (7 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.