No puc aconseguir Unbefristet!!

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Ohne ideal
    Participant

    Vaig recollir amb cura tots els documents que em van demanar. Fins i tot els vaig organitzar en ordre amb clips. Va arribar la data límit i vam anar amb la meva dona. El meu número de cua va parpellejar, vam entrar a l'habitació, ens vam asseure i vaig treure els documents de l'expedient i els vaig donar a l'oficial. La dona va mirar els papers un per un i, literalment, va buscar una excusa per no donar-los unbefristet. Va seleccionar el renteversicherungsverlaufu de tots els diaris i va mirar les vegades que vaig treballar una per una. I saps què va dir? Ho sento però no et puc donar unbefristet. Hem dit per què? Va dir: "No vas treballar durant 4 mesos aquest any, no vas treballar durant 5 mesos aquest any". Per això va dir que no ho pot donar. Va dir que has de pagar el lloguer durant 60 mesos. Però vaig dir que la meva dona és ciutadana alemanya. Va dir que no hi tenia res a veure. Aquesta xerrada de jubilació de 60 mesos no s'exigeix ​​normalment a aquells els cònjuges dels quals són ciutadans turcs? Com a resultat, al cap de 6 anys, em van donar una altra sessió de 3 anys.

    insensible
    Participant

    Si no estàs casat, estudien el teu estat de pagament de la prima de 60 mesos. No tinc dret a no donar-ho. Les persones amb cònjuge alemany es converteixen en ciutadans alemanys o reben la residència permanent després de 3 anys. En aquell moment no hauran expirat 5 anys. O bé adreçar-se a un advocat que no ho ha donat per desconeixement o conscientment, perquè arregli l'incident, o bé queixar-se davant un superior de l'empleat, no tenen aquests drets. Per exemple, sóc un nen de ciutadania alemanya. Com que va passar, vaig sol·licitar un període de temps determinat, em vaig divorciar de la meva dona, feia 5 anys que no treballava, em va preguntar quant de temps havia treballat fins ara, vaig dir que havia treballat uns 3 anys, això no va causar cap problema, ho vaig escriure com a exemple.

    Ohne ideal
    Participant

    L'oficial fins i tot va preguntar si teníeu fills dues vegades. Vam dir que no. Va preguntar a la meva dona: "Treballes?" Li vam dir que sí, fins i tot els abrechnungs són aquí. Vull dir, tant la meva dona com jo estem treballant vollzeit, no tenim res a veure amb l'ajuda del govern. Jo també estic pensant en anar a un advocat, però no sé quants diners costarà.

    insensible
    Participant

    Bé, gastareu molts diners, però deixeu-me que us digui això, si teniu una feina sòlida i crec que heu escrit que heu complert 40 mesos. Si no tens cap problema amb el teu cònjuge, i encara que ho tinguis, crec que ho aconseguiràs indefinidament després de 60 mesos, no malgastis diners amb un advocat, espera. Sí, t'estan sent injustos, l'únic avantatge d'aconseguir-lo indefinidament és poder contractar un préstec, etc. A part d'això, evita haver d'anar a un pis estranger per ampliar la teva residència. A part d'això, hi ha no té sentit fer broma. En qualsevol cas, es pot tornar a sol·licitar amb les lleis que promulgarà el nou govern. Si fos tu, sol·licitaria la ciutadania alemanya, no durant molt de temps.

    Ohne ideal
    Participant

    El meu primer desig és tenir unbefristet. La ciutadania pot arribar molt més tard, però jo volia desfer-me i desfer-me del problema de l'auslanderamt. La meva altra pregunta és, he d'esperar 3 anys per tornar a sol·licitar unbefristet? Per exemple, tinc l'oportunitat de tornar a sol·licitar-ho després d'un any?

    insensible
    Participant

    No, no cal que espereu. L'última vegada que vaig fer una sessió de 3 anys va ser per a una sessió de 2 anys. Encara que encara tenia una sessió de XNUMX anys, vaig sol·licitar un "Surasiz" i vaig obtenir un "Surasiz". ' sessió.

    yenicerixnumx
    Participant

    Com va dir el sense cor, probablement us heu trobat amb un oficial que no està informat o que us vol portar avall. Al meu entendre, no et molestis amb un advocat, et costarà molts diners i, al final, els resultats trigaran almenys 1,5 anys, i això depèn de la densitat del lloc on visquis. Ja us heu passat la meitat esperant. Si no surt després d'això, llavors totes les cartes estan a la teva mà. Us recomano que us reuniu amb el superior de l'oficial abans de consultar un advocat. Encara que ho expliqui amb els articles de la llei, crec que ho arreglaran. Actualment estic esperant la ciutadania, ja fa 3 mesos que vaig sol·licitar. Faltaven documents, els vaig completar i els vaig presentar. No hi ha so ni respiració, crec que ho estan processant. Però en cas que rebi un rebuig o una resposta negativa, estic pensant a fer el mateix.

    Istanbullu és
    Participant

    Vaig recollir amb cura tots els documents que em van demanar. Fins i tot els vaig organitzar en ordre amb clips. Va arribar la data límit i vam anar amb la meva dona. El meu número de cua va parpellejar, vam entrar a l'habitació, ens vam asseure i vaig treure els documents de l'expedient i els vaig donar a l'oficial. La dona va mirar els papers un per un i, literalment, va buscar una excusa per no donar-los unbefristet. Va seleccionar el renteversicherungsverlaufu de tots els diaris i va mirar les vegades que vaig treballar una per una. I saps què va dir? Ho sento però no et puc donar unbefristet. Hem dit per què? Va dir: "No vas treballar durant 4 mesos aquest any, no vas treballar durant 5 mesos aquest any". Per això va dir que no ho pot donar. Va dir que has de pagar el lloguer durant 60 mesos. Però vaig dir que la meva dona és ciutadana alemanya. Va dir que no hi tenia res a veure. Aquesta xerrada de jubilació de 60 mesos no s'exigeix ​​normalment a aquells els cònjuges dels quals són ciutadans turcs? Com a resultat, al cap de 6 anys, em van donar una altra sessió de 3 anys.

    Hola,

    Si el vostre cònjuge és ciutadà alemany, no hi hauria d'haver cap problema. Vaig tenir cura dels nens a casa durant els primers 2 anys. Vaig anar al curs i vaig treure el carnet de conduir. Hi ha molts buits entremig. De fet, Rentenversicherung va pagar l'import mínim durant els anys que vaig tenir cura del nen. Però també vaig tenir buits. Si no has rebut cap assistència, unbefristet té legalment 3 anys. Per descomptat, això també pot passar a NRW, potser si el vostre estat és diferent. (Em va mostrar el contracte de treball i els sous de la meva dona) De fet, vaig aconseguir el límit en 3 anys i em vaig convertir en ciutadà alemany en 3,5 anys. Aquesta és la feina de l'oficial allà. (Suposo que heu aprovat B1 + einburgerungsprüfung)

    Espero que pugueu obtenir la sessió il·limitada el més aviat possible sense cap problema.

    Ara he buscat i he trobat:

    Mostra aquesta pàgina a aquest recriminador e

    https://www.integrationsbeauftragte.de/ib-de/ich-moechte-mehr-wissen-ueber/einbuergerung/wann-haben-sie-einen-anspruch-auf-eine-einbuergerung–1865120

    Caiguda 4
    Sie sind mit einer/einem deutschen Staatsangehörigen verheiratet oder leben mit ihr/ihm in einer eingetragenen Lebenspartnerschaft.
    In diesem Fall könnten Sie bereits nach drei Jahren Aufenthalt in Deutschland eingebürgert werden.
    Ens alegra veure que us ho passeu bé. Wenn Sie planen, sich scheiden zu lassen, die Lebenspartnerschaft aufzuheben oder bereits in Trennung leben, haben Sie keinen Anspruch auf eine Einbürgerung nach drei Jahren.

    Nesibe de
    Participant

    Walla, digues-me l'última situació, t'escric per donar exemple. Estic en tràmit de divorci, encara no s'ha presentat cap demanda.Seran 4,5 anys.El vaig comprar primer per 3 anys. Després d'això, l'oficial el va ampliar per 1 any més depenent de la data de caducitat del meu passaport. I va acabar la nostra entrevista dient: "De moment, us donem 1 any, amb 1 any restant a la data de caducitat del vostre passaport, i la propera vegada que sol·liciteu, ja viuràs a Alemanya durant 5 anys, i amb molt de gust et donarem el termini." Per cert, he estat treballant a temps complet des que vaig venir. He realitzat l'examen B1 i de ciutadania. També tinc contracte de treball indefinit. :)

Es mostren 8 respostes de l'1 al 8 (8 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.