aneu com a graduat universitari .. poques preguntes ..

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    guerra
    Participant

    Hola a tots. Vaig continuar els meus 2 anys de grau d'associat en turisme i gestió hotelera i el vaig completar durant 4 anys: (graduat en administració d'empreses, el meu familiar té un restaurant a Alemanya i el vol aconseguir aquí com a gerent de restaurant o director d'empresa). . La pregunta que vull fer és: puc treballar en aquest àmbit perquè la feina a la qual et vas llicenciar? i el contracte de treball serà de més de 56000 euros. Vull emportar la meva dona i el meu fill, és suficient per a un visat i una targeta blava? Vull emportar la meva dona i el meu fill quan hi vagi. La meva dona i jo tinguem un compte bancari conjunt avançar".

    guerra
    Participant

    Hi ha algú que pugui ajudar amb aquests problemes?

    insensible
    Participant

    Salutacions, la gent no sap molt sobre aquests temes, per això ningú escriu. Deixeu-me que us digui el que he sentit més o menys En primer lloc, si un lloc de treball vol portar treballadors de l'estranger, és a dir, de fora d'Europa, no hauria de trobar algú que faci aquesta professió a Alemanya. En altres paraules, has de buscar treballadors entre els aturats a Alemanya. Si no els trobes, a Europa està permès que si no els trobes dels països de la UE, els pots portar de TR. Qualsevol pot fer la teva posició, no sé les teves habilitats lingüístiques aquí. Hauries de tenir una professió que no es pot trobar ni als països de la UE, no a Alemanya, i el teu sou serà bastant suficient. Al meu parer personal, he sentit que el procediment és així. No crec que Alemanya permeti portar treballadors de l'estranger quan hi ha tants aturats Cal pensar amb aquesta lògica. No vull semblar negatiu, però aquesta és la meva opinió.

    guerra
    Participant

    Gràcies per la teva resposta No obstant això, d'acord amb aquesta nova llei d'immigració, com vas dir abans, van dir que la gent es busca primer des d'Europa. No obstant això, he llegit en alguns llocs que s'ha eliminat el requisit de buscar primer des d'Europa amb aquesta llei, només pot passar si ho dius jo. Gràcies.

    insensible
    Participant

    Personalment, no sé on obtenir informació, però els amics que ho saben poden escriure. Molta sort per a tu, al cap i a la fi, primer penses en la teva família, la situació a Turquia es coneix, que Déu t'ajudi.

    Oberfrance
    Participant

    El meu parent té un restaurant a Alemanya
    El que ve després d'aquesta frase, sincerament, no significa gaire per a mi.
    No vull desanimar-te, però tots els que viuen a Alemanya ara mateix estaran d'acord amb mi. Malauradament, aquí no existeixen conceptes com familiars, oncles, ties i oncles. Sobretot per als que vénen de Turquia com nosaltres, NO hi ha extra! Poden donar tantes garanties com vulguin, criticar o ser molt bones persones. O, per molt equipat i educat que vulguis, als seus ulls seràs una persona que va venir a Alemanya perquè a Turquia no va poder fer res i em necessita. 2+2=4.

    Fins ara, mai he vist ni sentit a parlar de ningú que tingués èxit o èxit en venir a Europa confiant en els seus familiars. Tot són històries. Vine a Alemanya com a treballador, vine com a turista, vine com a casat, però no vinguis a la porta dels familiars! Ningú no portaria ningú de Turquia per seure aquí, dient "Vine aquí, el meu estimat germà, el meu estimat amic, vine a l'ordre establert". El que fan al màxim és que s'aprofiten de la teva manca de coneixements d'alemany i de la llei, i et fan treballar gratis per diners per als quals ningú més a Alemanya treballaria, i t'ho presenten com si fos una benedicció. Te'n penediràs. La gent amb experiència sempre em deia el mateix, els meus familiars no ho farien, per què ho farien, etc., i jo ho defensava. Resulta que ho estan fent, en definitiva, el parentiu a Europa només existeix entre les famílies que han establert arrels aquí. les maneres, ni tan sols saludareu gent tan ignorant a Alemanya.

    salutacions

    insensible
    Participant

    Yafes, estic d'acord 100 sobre 100. Ja no hi veig ningú, on vam viure com a amics, és clar que em vaig allunyar de tots a Alemanya. No menyspreo les persones, però no afegeixen res a la humanitat. Les persones ignorants, interessades i desagraïdes que neixen i creixen aquí, haurien d'estar allunyades dels nouvinguts ...

    peix platejat
    Participant

    Hola a tots. Vaig continuar els meus 2 anys de grau d'associat en turisme i gestió hotelera i el vaig completar durant 4 anys: (graduat en administració d'empreses, el meu familiar té un restaurant a Alemanya i el vol aconseguir aquí com a gerent de restaurant o director d'empresa). . La pregunta que vull fer és: puc treballar en aquest àmbit perquè la feina a la qual et vas llicenciar? i el contracte de treball serà de més de 56000 euros. Vull emportar la meva dona i el meu fill, és suficient per a un visat i una targeta blava? Vull emportar la meva dona i el meu fill quan hi vagi. La meva dona i jo tinguem un compte bancari conjunt avançar".

    Permeteu-me compartir el que sé sobre aquest tema. Abans que es promulgués aquesta llei d'immigració, com escrivien els amics, si no es tenia una feina molt concreta, l'Estat alemany donava prioritat a Alemanya i els països de la UE.
    Segons la nova llei d'immigració que va entrar en vigor el març, això s'ha tornat més fàcil. En primer lloc, el que has de fer és comprovar l'equivalència del teu diploma a la pàgina web d'Anabin a Alemanya Diguem que sí, tindreu diners durant 700 mesos en un compte bloquejat al vostre banc, sempre que la vostra despesa mínima mensual sigui de 6 euros i el presenteu a les autoritats alemanyes. El teu familiar t'enviarà una invitació de feina o rebràs un visat de recerca de feina de 6 mesos. Per descomptat, mentrestant, heu de presentar a les autoritats alemanyes que coneixeu un cert nivell d'alemany. Per exemple, volen C1 per a metges això a Turquia Si dius que hi aniràs i aprendràs, no pots obtenir un visat. L'home et pregunta si vas a buscar feina o a aprendre un idioma.
    Si el vostre familiar diu que aquesta persona és el meu treballador i aquest és el nostre contracte, podeu presentar aquest document a les autoritats oficials i quedar-vos-hi. Si tens una targeta blava, pots endur-te fàcilment a la teva família, però si tens la condició de treballador normal, pot trigar un temps a portar-la.
    Aquests són els temes que conec, potser els he escrit de manera incompleta, però pel que segueixo, el procediment general funciona a prop d'això.
    A més, us aconsellaria humilment que, per molt forts que siguin els vostres familiars, aniràs a una geografia amb una cultura diferent, una altra religió, una altra llengua crec que fa almenys 6 mesos o 1 any, mira el sistema i ordena per tu mateix i decideix si ho pots fer en família o no, després fes aquest pas. Sempre és bo equivocar-se pel costat de la precaució. Va passar que les coses no van anar com tu volies, hi ha tornar a Turquia sol, i també hi ha tornar amb la teva família.

    Nesibe de
    Participant

    Hola, en comptes de consultar aquí, crec que com que el teu familiar vol que vinguis tant, hauria d'acudir a les autoritats necessàries i compartir amb tu informació detallada sobre quin camí has ​​de seguir. Pel que fa a les relacions familiars, estic 100% d'acord amb el que van dir altres amics. Així que si vols venir, has de venir pel teu compte. A més, has d'investigar què requereix el visat d'ocupació per al teu grup professional. Però els comptes bloquejats són vàlids per a tots els grups professionals. El nivell lingüístic varia segons els grups professionals. A més, residència, etc. Hi ha molts tràmits. Crec que hi ha empreses de consultoria a Turquia per a aquestes transaccions. Podeu treballar en el procés amb una empresa fiable.

Es mostren 8 respostes de l'1 al 8 (8 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.