Objecció a la denegació del visat ..

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    rinoceront
    Participant

    Hola amics

    Vaig sol·licitar un viatge de 5 dies al consolat alemany mitjançant IData. Sóc estudiant i el meu propòsit era assistir a un seminari de 4 dies. L'endemà després de la meva sol·licitud, em van enviar el meu passaport i 3 documents sobre el rebuig del visat.

    El motiu és; ''Durant tot el període de viatge previst, o per tornar al país de residència o de sortida,
    o disposar de mitjans econòmics suficients per transitar a un tercer país on l'acceptació estigui garantida.
    No s'ha presentat la prova de titularitat o no s'ha presentat la prova legal d'aquests mitjans econòmics.
    No és possible arribar-hi des de la carretera''.

    Com que el meu patrocinador cobria totes les meves despeses, no m'importava que hi hagués pocs diners al meu compte i al compte del meu pare en aquell moment. M'oposaré ara i mostraré el títol de propietat, la llicència i els diners de més de 5000 lires. Quant de temps i com triguen generalment a concloure les objeccions? Seria feliç si hi hagués amics amb coneixements.

    tugce_doerj és
    Participant

    Escriu la teva petició d'objecció i envia'm-la, espero que la processin aviat. És molt difícil dir quant de temps trigaran a respondre.

Es mostra 1 resposta (1 total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.